برند های دستگاه استریل آرایشگاهی

برند های دستگاه استریل آرایشگاهی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

مزایای دستگاه استریل آرایشگاهی

کلیه لوازم که در آرایشگاه در تماس مستقیم با پوست و موی مشتریان می باشد می توان در داخل دستگاه استریل آرایشگاهی قرار داده و ضد عفونی کرد. مانند شانه ، سر تیغه ها ، قیچی و .... استفاده از این دستگاه ضد عفونی تجهیزات را برای آرایشگران بسیار راحت کرده است.

آرایشگرانی که از این دستگاه در آرایشگاه خود استفاده می کنند هم خود از خطر آلودگی و ابتلا به انواع بیماری های ویروسی و پوستی در امان خواهند بود و هم مشتریانشان با مشاهده دستگاه استریل آرایشگاهی اطمینان پیدا خواهند کرد که کلیه کار هایی که در این آرایشگاه انجام می گیرد ، با رعایت اصول بهداشتی بوده و کلیه وسایل استریل شده و عاری از میکروب و باکتری می باشند.

دستگاه استریل آرایشگاهی

به این دلیل خرید دستگاه استریل آرایشگاهی برای کلیه آرایشگران توصیه می شود. افرادی که تمایل به خرید آن را دارند می توانند این دستگاه را هم از فروشگاه های معتبر خریداری کنند و هم از سایت های اینترنتی معتبر.

البته قبل از خرید از معتبر بودن سایت اطمینان حاصل کرده و بعد نسبت به خرید آن اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید دستگاه استریل آرایشگاهی می توانید با کارشناسان شرکت تماس گرفته و اطلاعاتی در مورد برند دستگاه ، قیمت دستگاه استریل آرایشگاهی ، نحوه استفاده از آن ، ظرفیت دستگاه و ... کسب کرده و بعد نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برند های دستگاه استریل آرایشگاهی...
ما را در سایت برند های دستگاه استریل آرایشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی اکبری بازدید : 173 تاريخ : شنبه 15 خرداد 1400 ساعت: 4:19

معرفی دستگاه استریل آرایشگاهی

آریشگاه های امروزی با توجه به نیاز های بشر و مشتریانشان پیشرفت های بسیار زیادی داشته اند. امروزه کارهای بسیار زیادی در آرایشگاه ها انجام شده و بسیاری از این کار ها مستقیما با سلامتی و بهداشت فردی در ارتباط است.

فعالیت های مختلفی از قبیل هاشور ابرو ، کاشت ناخن ، تتوی ابرو و بدن و بسیاری فعالیت های دیگر که مستقیما ابزار آرایشگاهی با پوست مشتریان در تماس می باشد ، در اکثر آرایشگاه ها انجام می شود. حتی در بسیاری از موارد مانند تتوی بدن ، هاشور و کاشت ابزارآلات به خون افراد هم آلوده شده و اگر فردی بیمار و مبتلا به ویروس خاصی باشد ، فقط با شستشو از ویروس از روی ابزارآلات از بین نرفته و حتما باید با دستگاه های مخصوص استرلیزه شود.

دستگاه استریل آرایشگاهی

یکی از دستگاه های استرلیزه کننده که توصیه می شود آرایشگاه هایی که خدمات بسیار بیشتری به مشتریان ارائه می کنند ، حتما خریداری کنند دستگاه استریل آرایشگاهی می باشد. همان طور که از نامش پیداست از این دستگاه جهت استریل سازی ابزار آلات و وسایلی که در آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده می گردد.

اساس کار دستگاه استریل آرایشگاهی لامپ های uv می باشد. این لامپ ها خاصیت ضد عفونی کنندگی و گندزدایی دارند. این لامپ ها برای بدن مضر بوده و هنگام استفاده از دستگاه باید از روپوش مخصوص استفاده کرد. البته بهتر است وسایل را در داخل دستگاه قرار داده و درب آن را بسته و بعد آن را روشن کرده و از دستگاه فاصله بگیرید. هنگام تمام کار دستگاه نیز ابتدا آن را خاموش کرده و بهد درب دستگاه را باز کنید.

برند های دستگاه استریل آرایشگاهی...
ما را در سایت برند های دستگاه استریل آرایشگاهی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی اکبری بازدید : 271 تاريخ : شنبه 15 خرداد 1400 ساعت: 4:17